Ska vi göra någe äckligt bejb?! :)<3

Tjannah, idag har jag varit i skolan, sen åkte man hem och inte gjorde så mkt sen vid ungefär halv 6 träffa man den bästa ( Moa Lilla Karlsson) sen kom våran lilla tönt ( Evelina Larsen) sen drog vi t kyrkan, där träffa man massa folk! Sen drog vi tillbaka men då träffa vi min lilla Heting ( Oliver Ryding) ;* Men efter ett tag drog vi hem t Lukas och snacka med han, sen på vägen träffa vi min heting igen! :* Sen kom Larsens bror och så stog vi och snacka och Eve hade lite kul och skämde ut mej och moa! "//<3 aah men när Eves brorsha skulle åka så kom Olivers kompisar och då dissa Oliver oss men sen kom han tillbaka! Älskar han så jävla mkt ´, Han gör fan hela min dag, den blir fan inte bättre! <3 Aah, sen kom Eves buss sen gick jag och Moa hem så aah, nu sitter jag hemma och har nyss käkat! ;) Igår köpte jag en systemkamera ( Nikon D3100 ) Den duger! Ajjaaa, hejdå alla söta!;)<3

Kommentarer
Postat av: Alle

SV; Ja Hejsan :*<3333

2012-02-05 @ 09:09:12
URL: http://allenorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0