...

hej, jag börjar snart gråta jag kan inte sluta tänka på dej! vill verkligen ha dej, jag fick se dej på bild och blev helt borta för jag satt och tänkte på dej. Jag ville/vill inte ha nån kille förutom dej för du är fan imej den rätta du ä en sån som jag vill ha.Men jag måste acceptera att du inte vill ha med så jag måste fortsätta att kämpa med mitt liv och tankar som är fulla av din sångröst vanliga röst hela dej! Kan du bara förstå hur mkt jag gillar dej seriöst du vet fan inte hur mkt jag gillar dej, medans jag vet hur mkt du hatar mej och allt:(Alla vill ha dej & du tar dom och inte mej, är det bara för du är vän med min bror? Jag vill få mer kontakt med dej men du blir bara irriterad så jag slutar väl att försöka ha kontakt med dej efter som du inte vill ha de med mej! Jag ser andra runt om kring mej vara lyckliga med sina förhållande men så står jag där helt krossad för jag tänker på dej! Jag älskar dej verkligen men du HATAR MEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0