TJATJA!:*

hejhej bloggen, idag har jag type inte gjort så mycke jag har type varit i skolan och flummat sönder asså gud vad kul det var!
HAHAHA näe men tjafan, idag har jag typ flumamt sönder i skolan. Som vanligt alltså;) 
har typ varit sjuk men blev frisk i fredags kväll, och i lördags jobba jag på morgonen sen när jag jobbade klart packa jag sen drog jag hem till Amanda och senare på kvällen träffa vi massa pöjkar. Den kvällen kommer jag aldrig glöma:) 
Är fortfarande förkyld och har världens träningsverk i låren för att vi gick så mycke i Lördags...;(
Aja, ska plugga lite SO till provet som jag måste göra om eftersom jag fick ett F i båda SO proven.. men så går det om man inte bryr sig och skiter i att plugga.. 
 
 
juste tänkte säga att jag ska börja blogga igen på den här bloggen och http://bastakusinernaforever.blogg.se
 
Hejdå!<3
 
bjuder på en liten ful bild!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0