Röd hårig!

Hejsan, igår färga jag mitt hår till rött blev så där.
Det blev inte riktigt rött det blev röd brun!
Kommer en bild!

I Torsdags åkte jag och min bror hem från askersund :(
Min moster skjusa oss in till stan, vi skulle möta mamma där och då köpte jag ett par rosa hörlurar och en skinnjacka ;)

igår var jag oxå inne i stan och handla godis och mat och lämna jasmin där oxå han skulle göra något!
Sen när vi kom hem hjälpte jag mamma att städa våran bil och sen städade jag mitt rum, stolt chey!

Idag har jag inte gjort så mkt har varit barnvakt åt min lillasyster till 4 sen har jag inte gjort så mkt.
Men ska plugga nu...

Pussochhej!

Bloggar mer imorgon<3




så ser jag ut i mitt hår som är rött och brunt:)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! jag har en foto tävling på min blogg. hoppas du vill vara med :)

2012-03-08 @ 08:12:52
URL: http://feliciagruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0