Nu vill jag ha dej baby!

Hejsan, förlåt för jag inte bloggat på ett tag men har inte orkat!
I fredags var det skola sen vara med Bästa Malin.
Vi åkte t hennes syster och sov där!:)
Kul var det sen på kvällen åkte vi t fjugesta och skulle träffa några där men dom dissa oss!

Så vi åkte t malins syster, och så duscha vi tsm och fixa oss för dom skulle ha fest där!
Sen dagen efter skulle jag hem men då kom malin på att hon kunde följa med och träffa Lukas, så åkte vi t Oden och träffa han. Sen sa vi att vi bara skulle vara hos Lukas 10  min men det vart type 2 timmar eller någe hihu Busigt!

Jag gillar dej igen men kommer aldrig få dej :( </3
Kanske kommer bilder från igår och i fredags!

Jag älskar dej mer än allt malin!:*<3



Aja hej då!


Kommentarer
Postat av: Nea

Hej! har frågestund på min blogg nu så fråga gärna :)



hoppas det är bra kram♥♥:*



http://sweethorse.blogg.se/2012/february/kor-pa-en-fragestund.html#comment

2012-02-08 @ 15:57:24
URL: http://sweethorse.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0