Missing our times together!

Hejsan alla konstiga människor, Idag har jag inte gjort så mkt, har hjälpt mamma att städa! Stolt chey!
Kanske åker t min bror idag me, Imorgon är det skola, tråkigt-.-
Jag tycker att jag ska börja göra lite längre inlägg, för dom andra blir type 2 rader...

Igår var jag type hemma hela dagen sen på kvällen åkte vi in t stan och handla och träffa min farbror som har varit  sjuk ett bra tag:(
Men på torsdag ska ja  åka in t stan efter skolan och träffa han och sen ska vi åka och fika o sånt ;)
Imorgon ska jag väl inte göra så mkt skola sen hem eller va med nån kompis ;) <3

Aja, Nu vart de iaf längre inlägg

Pusspuss!<3

Kommentarer
Postat av: Nea♥

Myss!♥♥♥ :*****

2012-01-24 @ 08:05:38
URL: http://sweethorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0