bästa helgen!

Hajsan, jag har haft den bästa helgen med dom bästa,måste göras om!! Nu blir kort inlägg om dagen, jag vakna vid halv 12 type för vi skulle åka och hämta jasmin nyckel sen åkte vi med lite saker till hans nya lägenhet :) (jätte fint) imorgon åker vi iväg med möbler och sånt :) Sen kom vi tillbaka vid halv 3 type, sen gick jag filip och jasmin in t mitt rum och spelade på xobxen och jag type somna:/. sen gick ja t johan som satt själv i vardagsrummet och sen satt jag där ett tag sen gick jag och hämta min dator och nu sitter vi vid våra datorer:).Filip åker hem idag (Sadface) De va min dag! Nästa tisdag alltså den 10:de börjar skolan igen :( men får träffa mina saknade & älskade igen <3 pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0